Reisavonturen van de familie Verduijn

Nogmaals

Mijn internetkaart was op dus nu het vervolg van de jeepsafari! De woestijn is erg mooi maar het leven daar is erg hard denk ik. omstandigheden zijn erg zwaar, temperatuur, gebrek aan water en nog veel meer. Wat een schoonheid overigens onder water dat is bijna niet te bevatten, zulke aantallen tropische vissen en allerlei ander leven! Ik kan er niet zoveel over schrijven want ik snorkel alleen maar de verhalen van de rest spreken boekdelen. Verder valt het hier op dat er ontzettend veel geouwd gaat worden dus vraag me af hoelang dit allemaal ongerept blijft, en dit over een tiental jaren geen 2e Sharm El Sheik gaat worden. Verder heb ik niet zoveel te melden, we zijn aan het vakantie vieren en dat is hier vooral veel zon, veel eten en drinken haha. Zo'n all inclusive is toch eigenlijk niets voor mij want ik wil alles proeven want het is zo lekker allemaal :p. De zon is nu heerlijk niet te heet zoals in de zomer dus dat is fijn, ik denk dat januari voor ons een mooie maand is. Ik ga maar weer eens zonnen, er staat vandaag een licht briesje dussss komt helemaal goed.

Groetjes Mieke

Reacties

Reacties

Corrie

Geniet van de laatste lekkere warme nacht in Egypte en doe allemaal maar een lekkere warme trui aan als je hier aankomt, want het is heel koud hier.

Groetjes aan iedereen en goede terugreis,

Corrie en Jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!