Reisavonturen van de familie Verduijn

Fox and Hounds

Vandaag aangekomen in Engeland, het weer werkte vandaag mooi mee het was heerlijk zonnig en zijn vanaf Dover richting Sevenoaks gereden. We hebben een afslag richting binnenland genomen, we waren ruim op tijd en om nu al om 3 uur in onze hotelkamer te gaan zitten leek ons geen goed plan. We zijn bij Shepherds Bush( voorstad van London) geweest, in de verte zag je de metropool London oprijzen. We zijn richting Otford gereden richting Knatts Valley, en hebben bij een country pub genaamd Fox and Hounds een wandeling gemaakt, schitterende vergezichten, mooie cottages kortom genieten van het landleven hier in Kent. Ook wel grappig zijn de wegen met de breedte van een auto, met metershoge heggen ernaast, is toch wel even uitkijken zeker als je ook links moet rijden :) Nu zijn we in hotel voor onze stopover, en gaan zometeen lekker slapen zodat we morgenochtend fris en fruitig richting Wales gaan, we gaan over de 2nd Severn Bridge een enorme brug die de rivier de Severn ontsluit. Hieronder een link naar de foto van de brug; http://www.panoramio.com/m/photo/6802353 Groetjes van ons allemaal