Reisavonturen van de familie Verduijn

Llanthony Priory

Gisteren gearriveerd in Llanthony Priory! Wat een fantastistische natuur heeft Wales, groen, groener, groenst! Gisteren wel wat regen gehad vandaag heerlijk zonnetje 20 graden, heel wat anders dan bv in Devon waar het een na het andere stadje overstroomt, schijnt binnen 24 uur zoveel regen te zijn gevallen als anders in 1 maand! Maar goed de cottage is echt heelmooi, veel authentieke details, de tuin het uitzicht, de Black Mountains super en wat een ruige landschappen hier in Wales geweldig! Sta nu ff bij de eigenaar van Court Farm blog enz bij te werken want verder is er in het gehele gebied geen internet en ook geen mobiel bereik hihi voor mij best lastig :):) We hebben een fantastische dag gehad, veel gewandeld met Gwynn, lekker gegeten, nu zitten de mannen aan de Ale en ik aan de Oxford Landing! Gistern nog lekkere Pol Roger gekocht en Dow's Port! Ga nu nog ff loungen, tot horens en da boch in Welsh

Bren en Sebas

Jaja zonder mobiel en internet! Dat is vast genieten! Wat een mooie foto's van jullie hebben we al gezien en wat heeft Gwynn t naar dr zin, ze staat zo mooi op de foto's!