Reisavonturen van de familie Verduijn

Wales en the Cotswolds

Wales, Dit idee is eigenlijk gekomen door onze hond Gwynn, een Welsh terrier, aangezien Peter na zijn hernia operatie nog niet mag duiken en daardoor een andere vakantiebestemming hebben gekozen. Wales hebben wij nog niet eerder bezocht, we gaan naar het National Park Brecon Beacons een prachtig natuurgebied net over de grens bij Herefordshire, ten westen van Oxford. Het gebied is ruig, bergketens, watervallen, schapen en kleine dorpjes met nog een sfeer van weleer! Wij hebben een cottage gehuurd in Llanthony, een voormalige abijwoning behorend bij een oud klooster. Voor de liefhebbers de website http://www.llanthonycourt.co.uk/ Na een verblijf van een week gaan we naar de Cotswolds, een stuk engeland waar de tijd al 300 jaar heeft stilgestaan, de beroemde cotswold stone een honingkleurige natuursteen, de rolling hills, de aurhentieke dorpjes met al even mooie namen zoals Chipping Norton, Moreton and Marsh, Stow on the Wold, en ook Tetbury de woonplaats van de Prince of Wales. Oxford staat ook op het programma, Inspector Morse, Trinity College en vele andere hoogtepunten. We houden jullie op de hoogte! Peter, Mieke, Tim