Reisavonturen van de familie Verduijn

Marsa Ghussum

HHalloiedereen,

Een update dat is lang geledenwe zijn zoveel bezig met bezichtigen, duiken snorkelen en natuurlijk haha eten! Maandag ben ik naar de Valley of the Kings geweest best wel indrukwekkendeervaring, ongelooflijk wat ze in die tijd allemaal tot stand hebben gebracht! De ligging alleen al is heel strategisch, de tombes zijn destijds gebouwd op plaatsen die niet terug te vinden waren en daarom zijn ze pas eeuwen later gevonden, de beschildringen op de muren geven een indruk hoe de graven vroeger zijn geweest, de kunstvoorwerpen zijn allemaal in Cairo, alleen al van Toetanchamon is een hele verdieping gewijd!Het was geweldig om dit allemaal te zien, helaas mocht je er geen foto's maken mja. De dagen erna zijn er vooral van veel zon, zwemmen en genieten. Vandaag zijn we naar een bijzondere plek geweest, het was de bedoeling dat ze gingen duiken daar en ligt ook een wrak maar daar aangekomen bleken de omstandigheden niet goed, teveel wind dus helaas, daarna zijn we naar ons lunch adres gebracht wat leek op een oase, zoiets moois we gingen eten midden in de Rode Zee, de kleuren van het water varierden van groen, blauw, turqoise en alle andere varianten. Zo mooi, ook waren er kamelen, en bedoeinen die in toch wel heel andere omstandigheden leven dan wij gewend zijn pfff. later zak ik wat fot's erop zetten daarvan. Nu is mn internettegoed op dus ga maar eens n lekkere cappuccino drinken op het terras en genieten van de heerlijke temperaturen nu het nog kan.

Mieke en de rest