Reisavonturen van de familie Verduijn

Tomorrow Luxor!

Hoi,

Gisteren geen verslag gemaakt, teveel te zien te genieten. Gistermorgen vroeg zijn de duikers al vroeg vertrokken met de leiding van Extra Divers om het rif te verder verkennen, dat was erg mooi, ze waren onder de indruk van de enorme aantallen vissen en roggen, krokodilvissen en ze hebben een hele grote moreen gezien van 1.50 meter brrr. Ik ben gisteren naar de Spa geweest en heb daar een heerlijke behandeling gehad inclusief 1 uur aromatherapie massage. Natuurlijk wilden ze me daarna een compleet pakket van 500 euro aanbieden maar dat vond ik toch wel te veel van het goede! Het personeel is bijzonder vriendelijk en proberen het ons op alle manieren aar onze zin te maken echt top! De buffetten zijn grandioos en je staat versteld van de hoeveelheden eten sommige mensen op hun bord krijgen, Ook wat betreft alcohol, onvoorstelbaar. mja is cultuur zullen we maar denken.

Na een nacht heerlijk te hebben geslapen ben ik net bij de touroperator geweest voor het bevestigen van mijn trip naar Luxor morgen, ik vertrek om 4.15 in de morgen zeg maar nacht haha, en slaap daar in Iberotel Luxor gelegen aan de Nijl, lijkt wel wel ok. Ik zal ook eens krokodillen spotten, er schijnen bewakers te zijn die erop toe zien dat ze niet buiten het afgezette gebied komen, doen ze dat wel dan worden ze krokodillenleer :p

Nou ik ga maar weer eens snorkelen, de rest is nu duiken, ik hoop dat zij ook een keer n verslag van het duiken erop zetten als ze daar tijd voor hebben.

Groetjes en misschien volgende keer vanuit Luxor!

Mieke

Reacties

Reacties

Corrie

Hee allemaal,

Ik hoef niet te vragen of het goed gaat. Haha.

Wat lekker zeg om eens heerlijk verwend te worden in een spa. Ben benieuwd wat je daar zo voor 500 euro kan krijgen. Jan weet zo wel het een en ander. Hahahaha.

Miek veel plezier in Luxor en doe de verwanten van King Tut de groeten van mij.

Groetjes ook aan de rest,

Corrie en Jan

ingrid

Hallo allemaal,

ik lees dat jullie veel plezier hebben en mooie vissen hebben gezien,maken jullie er wel foto's van!!
Mam en pap genieten jullie ook nog goed van de vakantie na omstandigheden??doe dat wel hè!opa en oma zijn er eigenlijk heel rustig over!er is elke dag bezoek dus ze vervelen zig niet!geniet eerst nog maar goed van de vakantie en dan zien we wel hoe het verder gaat!ow ja mam Wesley heeft popstars gewonnen kim2de en cristel3de!haha dan weet je dat ook!Ik heb mijn eerste werk week er op zitten!ben echt kapot haha niks gewend meer!had je nog gelezen dat ik in de krant stond met mijn werk?op de voorpagina!!haha ik heb het kranteknipsel bewaard kun je na de vakantie bekijken!nou verder heb ik niks meer te vertellen, dus wens ik jullie nog een super fijne vakantie van en geniet hè!

Heel veel liefs Ingrid, Michiel en Bram natuurlijk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!