Reisavonturen van de familie Verduijn

Weer thuis!

Hallo iedereen, Bijgevoegd de link van een gedeelte foto's die ikzelf heb gemaakt! Het was een heerlijke week, we hebben genoten van de architectuur, de levendigheid, de vriendelijkheid van de New Yorkers! Van Times Square to Brooklyn, Greenwich en Meatpacking district. Soho en Harlem, de heren van Wallstreet. Het indrukwekkende WorldTrade Center gebied, met het 9/11 Memorial en de Freedom Tower. Verhalen over jaren dertig, zoals de Rockefellers, musea zoals Guggenheim en Metropolitan. Carnegie Hall, Yankee Stadium, Madison Square Garden. Parken zoals, Central Park, Battery Park, Washington Square, Bowling Green. Dank aan de locale gidsen die ons off the beaten path New York hebben laten zien. Hier volgt de link van mijn foto's https://plus.google.com/photos/109027014850337933400/albums/5709064242888132161?banner=pwa Deze link is van een panoramafoto vanaf Empire State Building https://plus.google.com/photos/109027014850337933400/albums/5709779430931201633?banner=pwa Groetjes Mieke en Tim