Reisavonturen van de familie Verduijn

Haad Salad

Salad beach resort is een kleinschalig resort gelegen in Haad Salad,  met een schitterende tuin, vol met watervalletjes, tropische bloemen en planten en een strand omringt door prachtige wuivende palmen. De zee is oogveblindend blauw en heeft een geweldig zandstrand, op het resort is tevens een spa en massage mogelijkheid waar begin deze week al gebruik van is gemaakt, zometeen maar eens een manicure en pedicure nemen! Ik kon vandaag niet mee naar Sail Rock, alleen duikers vandaag :(:( mja dan maar voor straf dadelijk naar de Spa en het strand :p Nog even over het resort, het enige nadeel is de keuken die is belabberd, en het zou hier een toptent zijn als ze een paar goede koks aannemen en lekker vers Thais eten aan zouden bieden. Herman den Blijker zou hier goed werk kunnen verichtten. Het heeft echt potentie, de ligging, de tuinen, de spa, dus nu nog goede keuken. Gisteravond weer bij Jay Jay gegeten, een minuutje of 5 lopen vanaf het resort, geweldig restaurant, lekker vers, heerlijk Thais maar ook heerlijke pizza of steaks, echt toppie! Fijn voor ons :) Na het diner langs Boss, zo heet de kleermaker die voor ons al de hele week bezig is haha, telkens komt er wel wat bij, een pak, he Sebas, een zijden jurkje voor Brenda :) en wij komen ook niet met lege handen terug! Zulke mooie stoffen, cashmere, zijde, egyptische katoen en ga maar door. Het is erg moeilijk om niet nog meer mooie kledingstukken te laten vervaardigen :) Maar goed, het is hier nu half negen en ik ga maar eens richtng Spa, lekker verwendagje vandaag, is ook wel fijn, hoewel ik vanochtend lichtelijk teleurgesteld was :( dat ik niet mee kon naar Sail rock, ook wel begrijpelijk want snorkelen is daar toch erg lastig ivm current! Groetjes voor iedereeen in ons kikkerlandje daar want zag net dat het weer nog niet stabiel is, bewaar dat maar voor als wij weer terug zijn en er wellicht een Indian Summer volgt!