Reisavonturen van de familie Verduijn

Emerald Buddha

Vanochtend veel te vroeg opgestaan, Peter had zijn wekker om kwart over zes ipv kwart over zeven gezet zodat wij al om half zeven beneden aan het ontbijt zaten, Brenda en Sebastiaan hadden zich verslapen volgens Peter hahaha, Sebastiaan kwam naar beneden en zei het is pas zeven uur hoor we wijten het aan het tijdsverschil waa Peter wellicht nog niet aan gewend is. Maar goed om half negen richting Grand Palace waar we met een gids het reusachtige complex hebben bewonderd. Het is niets als goud wat er blinkt! Ook is er een prachtige Buddha helemaal van Jade, omringd door 2 grote beelden van ieder 74 kg puur goud, ook zijn ze versierd met brillanten, diamanten, saffieren enz. Het is onbeschrijflijk hoe een veelvoud aan kleuren en vormen een gebouw heeft. Link naar pagina Grand Palace

:http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Palace

Nu even in hotelkamer opfrissen en dadelijk wat eten en Bangkok opsnuiven voordat we straks om half 8 in onze coupe plaatsnemen voor vertrek naar het zuiden van Thailand ( het reizen alleen is al zo geweldig, levendig, de geuren en kleuren, fantastisch)

Hieronder de links naar de picasa album van Peter, alvast wat eerste indrukken.

Tot morgenavond van ons allemaal

Fridy van Bokhoven

Ha die Peter, Mieke, Brenda en Sebastiaan. Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Ik krijg spontaan zin om ook een soortgelijke reis te boeken!!!! Hou alleen niet zo van duiken en strand, maar de rest??? Ziet er prima uit. Heel veel plezier.

Mieke en de rest!

Hey Fridy, leuk dat je ons ook volgt, het is een geweldig gastvrij land en een prachtige natuur!