Reisavonturen van de familie Verduijn

Bangkok

Vanochtend om acht uur richting Dubai International voor de aansluitende vlucht naar Bangkok. Aangekomen bij de gate kregen Brenda en Sebas een upgrade naar de Business class, dus wij ook snel naar die desbetreffende balie en warempel wijn kregen ook Business Class stoelen, dat waz reden voor een klein feestje haha, Sebastiaan was gelijk van zijn hoofdpijn af, na het  van de menukaart en de uiterst comfortable ligbedden. :) Wij kregn meteen een glas Moet et Chandon aangeboden en dat is toch een bijzonder aardig begin van een dik 6 uur durende vlucht! Van alle gemakken voorzien, inclusief sokjes voor Brenda en oogkleppen altijd handig als je met de familie Verduijn op stap gaat :p voor het diner wordt het uittrektafeltje keurig gedekt met tafellinnen en zilver, voor een uitgebreid 3 gangendiner, wordt afzonderlijk  gedekt, dus niet gelijk alles op een dienblad maar een voor een uitgeserveerd. Toch wel prettig, daarna heerlijk onderuit zoals op een bed compleet met dekentje! Aankomst om 7 uur in Bangkok, we werden al opgewacht door een Thai die ons heel snel door de douane leidde. De taxibus stond al gereed voor ons en daarna naar het hotel althans dat was de bedoeling, de chauffeur wist de weg niet en is daarna naar het Royal Park gereden ipv Royal view dus teug door centrum Bangkok en meteen een sightseeing tour gedaan :) Maar toch in hotel aangekomen en ingecheckt en daarna nog de stad ingegegaan voor wat te drinken. Nu zitten we in de lobby en gaan zo naar bed, het is hier nu half 12 's avonds. Morgenvroeg gaan we om half 10 een tempel en castletour doen en 's middags Siam square, met oa het grootste aquarium ter wereld ;) maar nu gaan we slapen tot morgen. Groetjes van ons allemaal!