Reisavonturen van de familie Verduijn

Game drive thornybush private lodge Kruger

Hallo allemaal, We zijn net terug van de gamedrive in Kruger, een ding WOW!!!!! Wat een ervaring, om nooit te vergeten, het aanschouwen van een cheeta met haar 4 jongen, de olifanten in een grote groep inclusief grandma! de wildebeest zijn ook op hun eigen manier erg mooi, de oxpicker birds welke de teken eten van de wilde dieren. De grote groep witte neushoorns en niet te vergeten de enorme groep buffels welke tegen zonsondergang bij ons kwamen eten, echter moesten we toen snel de jeep in omdat ze gevaarlijk kunnen zijn. Kruger is echt geweldig, je kunt je niet voorstellen hoe groot het is en hoe mooi de natuur alle regelt. De zebras zijn er in grote getalle en kan zo nog wel even doorgaan, hier is denk ik wildlife begonnen. Ann van de lodge was ook met ons mee en zij vertelde ons alles over kruger en over de dieren en bloemen en planten en ook de vogels! de man die voorop de jeep zat was een tracker, een bushman die zelfs kan ruiken waar de beesten gepoept hebben en precies weet waar ze heen gaan, ook aan de hoefadrukken kan hij dat zien, amazing! nu gaan we dineren in de lodge, een paradijsje, sue and ann are so nice. het eten is heerlijk ben benieuwd wat we vanavond voorgeschoteld krijgen. ik laad na het eten ook nog wat fotos op voor een goede indruk! tot morgen, we gaan morgen richting Komatipoort aan de grens met Mozambique sien joe verder!!!!!

Brenda en Sebastiaan

Nou, kom maar op met die foto's! Hier is alles goed hoor, geen zebra's, maar een drukke en knuffelige Gwynn!

We wachten op de pictures en gaan dan slapen, want wij moeten morgen weer aant werk ;)

Corrie en Jan

Hee Peter en Mieke,

Wat een prachtige foto`s en verhalen. We hoeven niet te vragen of jullie plezier hebben. Haha.
Toch nog heel veel plezier op je verdere reis. We houden de foto`s en verhalen bij, zo reizen wij een beetje mee.
Groetjes