Reisavonturen van de familie Verduijn

Back home again :(

Hallo allemaal,

helaas is dit blog niet echt goed bijgehouden de laatste dagen, maar we zijn weer thuis. Donderdag was een heerlijke dag alom, veel genoten van de zon en de zee!! Ook de buffetten werden door ons echt gewaardeerd! Sebastiaan heeft op deze dag zijn Padi Open Water gehaald en kan dus nu aan het fanatieke duikgezin worden toegevoegd :p Zelfs Brenda heeft na dik 3 jaar weer gedoken en zagen warempel bij de duik samen met divemaster Joe een mooie schildpad! De familie van den Heuvel heeft nog veel gezond die dag, wat resulteerde in een beter kleurtje. Wat betreft de Egyptenaren zelf die ziijn zo ontzettend gastvrij en blij dat we er waren en hadden veel tijd om alle weetjes uit te wisselen. Ook had Peter tijdens zijn duikavonturen natuurlijk weer nieuwe vrienden ontmoet :D Padi regel nr 1 maar dit is nieuws voor insiders binnen het Padi leger!!! Al met al een geweldig resort wat praktisch alleen voor ons ter beschikking stond, overigens geen straf hoor...het leek wel ons eigen resort compleet met personeel!! Na een hectische dag met vluchten naar Gatwick en overnachting via Schiphol weer naar huis. Daar wachten de huisdieren en vandaag alweer de was en andere huishoudelijke taken, was iets minder mja aan alles komt een eind. Op naar onze volgende vakantie en ik ben bang dat het weer een exotisch oord zal worden, nu er weer een duiker bij is!

Ciao