Reisavonturen van de familie Verduijn

Eerste dag Egypte na de revolutie!

Hallo Allemaal!

Wat leuk dat jullie dit lezen vanuit het koude kikkerlandje! Hier is het weer fantastisch! Hoe is het bij jullie? :D

Gister een hectische reis gehad, stressbestendigheid getest in Londen voor de doorreis. Goede rusige vluchten gehad. Direct na aankomst vervoert naar ons verblijf.

Fantastische ligging, al was het donker bij aankomst, mooie verlichting! Vanmorgen genoten van ons geweldige uitzicht, allemaal een kamer met zeezicht en een mooi terras!

Daarna lekker ontbeten, terwijl wij lekker op het strand lagen te genieten van de zon, was Peter aan het oefenen voor de 80! Hij was ons kwijt, dus kon ons resort uitgebreid verkennen. Alles gezien, behalve de plaats waar wij lagen!

Na een lekkere lunch aan de haven hebben we in het zwembad gezwommen en verder bijgekleurd. Onze Hollandse winterkleur is foetsie, zeg maar hallo tegen kreeft! Varierend van lichtbruin tot vuurrood!

Zojuist lekker genoten van het eten bij de Italiaan, La Gondola! Nu lekker wat drinken in de lobby van een lekker drankje!

Tot Morgen!