Reisavonturen van de familie Verduijn

Citadel Azur, Hurghada

Hallo allemaal,

Na enkele spannende weken ivm de Revolutie in Egypte gaan wij 5 maart weer eens richting Rode zee! Wij hebben vooraf ook al de nodige voorpret gehad met het uitzoeken van het hotel en de daarbij behorende duikcentra voor Peter :p

Citadel Azur ligt in Sahl Hasheesh zo'n 30 kilometer van Hurghada verwijderd, dit is een nieuwe bestemming geschikt voor rustzoekers en duikers. Er is een masterplan ontwikkeld met een complete marina en tal van mooie villa's. Ook zijn er een aantal luxe hotels gebouwd oa The Oberoi en Premier Le Reve en niet te vergeten Citadel Azur!

We zijn ditmaal met een flinke groep, Peter en Mieke, Silvia en Thorwald met Jardy en Quinty, en op het laatst zijn Brenda en Sebastiaan ook nog aangeschoven :)

Het is wel een ontzettend mooi moment om nu Egypte te bezoeken een land dat jarenlang heeft geleden onder het regime van Mubarak, en nu samen hebben gestreden voor een betere toekomst! Er worden momenteel hele feesten georganiseerd voor de bezoekers van de hotels overal in het land om samen de vrijheid te vieren, dat dit een moeizame weg is zal duidelijk zijn, maar het begin is gemaakt!

Nu de laatste voorbereidingen en toch weer een klein blogje maken voor de thuisblijvers altijd leuk om zo op de hoogte te blijven.